Trianglen får nyt logo
Nyt år - nyt logo - samme ekspertise.
Udover at byde 2021 velkommen, kan Fertilitetsklinikken Trianglen pr. 1. januar 2021 også byde velkommen til vores nye logo - og en opdateret visuel identitet.
Vores gode resultater inden for fertilitetsbehandling og -udredning skal bl.a. markeres med fokus på Klinikkens helt unikke atmosfære og vores ansattes professionalisme, lange erfaring og ekspertise.
En nærværende kommunikation og et klart, visuelt udtryk, er blandt andet med til at danne et samlet indtryk af Trianglen, der er en af de førende fertilitetsklinikker i Skandinavien. Og dette skal den nye, visuelle identitet netop afspejle.
Modernisering af det velkendte
Trianglens logo er blevet opdateret med en enklere, mere minimalistisk streg - skrifttypen er blevet udskiftet med en font, der viser en professionel elegance, og hvor den velkendte mørkeblå Logo-farve er bevaret for at skabe genkendelighed og tryghed. For Fertilitetsklinikken Trianglen er stadig den samme velkendte og professionelle klinik, som før.
Trekantens gule farve er blevet udskiftet med en moderne og tidsløs lys blå, og det karakteristiske æg og sædcelle har fået den samme, dybe blommefarve, som Virtus Health's logo har - en af verdens førende koncerner inden for forskning og fertilitetsbehandling, som Trianglen er en del af som den ene af kun to danske fertilitetsklinikker.
Vi har fået en ny, visuel identitet, og en opdateret designguide. Vores hjemmeside har også fået et nyt look, hvor farver er i tråd med det nye logo. Jeg glæder mig til at tage vores nye design i brug her i 2021 på alle vores platforme - digitalt som på print.
- Maja Wesselhoff, Marketing manager på Trianglen.
Rigtig godt nytår til alle!